Obvestila

BIA ponovno uspešna na presoji zagotavljanja kakovosti servisnih storitev

V mesecu oktobru smo uspešno prestali zunanjo presojo našega sistema zagotavljanja kakovosti servisnih storitev.

Uspešna presoja je potrditev naše strokovne usposobljenosti in ustrezne opremljenosti za izvajanje servisnih storitev, ki so posebnega pomena zlasti za naše stranke iz strogo reguliranih okolij, kot sta npr. farmacija ali biofarmacija. Na njihovo zahtevo namreč izvajamo vse potrebne kvalifikacije, za kar je zahtevana visoka raven znanja in overjena oprema.

Presoja je pozorno pregledala in potrdila širok razpon naše servisne dokumentacije – od upravljanja kakovosti po standardu ISO 9001:2015, certifikate in dokazila o usposobljenosti naših servisnih inženirjev, obstoječe veljavne servisne dokumente, vsa potrebna navodila do map inštrumentov oz. meril in njihovih kalibracijskih certifikatov.

Zadostitev pogojem presoje je hkrati potrditev našega truda za nenehno izboljševanje zadovoljstva naših strank z našimi servisnimi storitvami, s katerimi zagotavljamo daljšo življenjsko dobo in optimalno delovanje njihove laboratorijske opreme ter skladnost z GxP smernicami.